Total Pageviews

Meet-up at Mid Valley Megamall

10/12 aritu, kelas 5R (perempuan) ada buat meet-up kat Mid valley.. Janji nk tgk cite Twilight.. but.. lain yg jadi akhirnya... kitaorg tgk citer Santau.. hehe.. okla.. Seram jugak..


Dari kiri : Nora, Aiman, Ummi, Akbar( adik aku) and Wahida

Seronok sgt dpt jumpa dorg!! Jalan2 ngan dorg.. hu~ kenangan kita, akan aku igt buat selamanya...


(on the way nak makan! ^.^) Tp aku, adik aku ngan Ijat and Ummi jer yg mkn same.. yg lain nk balik dah.. isk isk..



Byk2 kedai Mc D jugak yg dia nk mkn.. mslh.. =.=' kat rawang kan blh? Pandai btl.. dia (Akbar) nk beli burger tp x nk beratur sendiri.. last2 duit aku jugak yg kuar.. ceh! Tp lepas tuh aku redeem la balik duit aku.. :D


-kelaparan- ^.^

Hikmah pun dtg sebenarnya.. tp x smpt bergambar ngan dia.. dia dh balik.. (Hikmah, adalah nama org yer.. sopan je orgnya..) Dia siap bwk cupcakes yg dia BUAT!! SEDAP SGT!!.. Tp disebabkan x habis.. diaorg suruh aku bwk balik.. Hihi.. nasib baik ada Akbar.. dia yg bwk cupcakes tu..



Tak lama pastu kitaorg berpisah dengan Ummi and Ijat.. Kitaorg pg MPH.. dan aku ade beli satu novel ni.. tajuk dia "Did I Look Big In These".. (These tu merujuk kepada muslim veil - tudung la.. ^.^) Menarik.. nanti aku buat ulasan psl buku tu kat post lain.. buat mase ni.. buku tu sdg di "didalami".


-kesian =.='-

Aku and Akbar blk plg last.. pastu on the way dlm train tu.. wuh! RAMAI GILER MANUSIA!!.. mcm tin sardin da aku tgk kat dlm komuter.. asyik2 langgar org... Ceez~ SESAK NAFAS! dlm hati aku menjerit
"UDARA! UDARA! UDARA!"
.. Tp Akbar la plg kesian... dia kecik.. "PENYEK" sbb kene himpit ngan org.. hihi~ bsh baju dia.. pastu dia bisik kat aku.. "Pen...i..ng..." aku pun tak tau la nk buat apa.. kene tunggu la keluar.. kat Sg. Buloh.. org dh start sikit.. tp tmpt duduk still x de.. tp msh blh la utk bernafas.. Akbar plak dah mencangkuk kat lantai.. hihi~

Dah sampai umah.. aku ckp kat dia.. "Akbar, terima ksh la teman pg mid.. ade bodyguard yg jaga.. kalau x.. kak long takut nk pg sendiri.. nasib baik ada Akbar.."
Pastu dia sengih2.. "ha tula.. lain kali nk pg mana2 ajak kite.. biar kite yg jaga.. ko tu bkn kuat sgt.." "Yela.. apa2 je la"...

2 comments:



Izzati said...

woih...salam..hehe
makasih still ingt lg b'day ak...
ak ingt ko dah lupe..isk3
ak duk tggu je la msj ko...
tp xde..ko xde kedit eh
hehe
weh!...bile ko nk dtg cheras niiii
thx sbb ingt b'day ak..saayanggggggggg ko!

Ninoxy said...

hahah tau pun aku x de kredit.. hihi~ sbb esoknya beday adik aku.. hihi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...