Total Pageviews

Kirei~ Sughoku kirei~~ ^,^

Semalam "sharp" 15 hari puasa~..
aku bangun sahur kul 4.45, nmpk bulan teraaannngggg sgt~!
Subhanaallah cantiknya~~
Aku sahur pn dlm keadaan teruja sbb tgk bulan waktu tu cantik~~ sgt!!..
Pastu dlm kul 7 sharp (jam aku la.. =,=')
bulan betul2 ade kat atas bukit!!


Bulan tu nmpk besar~!! ^,^
Aku rase mcm nk pg je kat atas bukit tu! mesti leh nmpk dengan lebih jelas+lebih dekat!! Huaa~




Tak lama pastu.. slow2.. bulan pn "terbenam" dan matahari mula memancarkan sinarnya~
Kagumnya aku~~.. Teruja giler ar!
Aku terbayang betapa hebatnya kuasa Allah menciptakan bulan dan bintang beredar mengikut paksi dan orbitnya.. Subhanallah~
Aku bersyukur sgt walaupun aku dpt U kat tempat yg tinggi melangit+umah aku kat tingkat yg tinggi [=,=], bile aku balik je.. hati aku tenang balik ble tgk langit..
Penat tu hilang bile dpt tgk bandar mlm2 bercahaya mcm air..
bintang2 bersinar2, bulan pun teman aku malam2.. ^,^
Semua ni membuatkan aku happy~.. Dan antara sbb + kekuatan aku utk teruskan perjuangan kat sini..
hoho~ mcm hadiah la pulak~~.. tp betul.. tiap2 tgk bintang mesti aku rase sgt tenang~..
dan sejak akhir2 ni aku perasan, kat bulan tu ade 1 planet ni~~ selalu melekat dgn bulan..
Planet ape kah? pelik~~ jarak x jauh la ngan bulan..
Tp pnh skali tu, x slah aku, mars ngan jupiter kot? betul2 dkt ngan bulan..
hoho~ tgk 3 benda skali guss~~
tp alangkah bagusnya kalau aku ade telescope~~ hua~~ mesti lg best~~ ^,^

0 comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...